Städat rummet i två timmar!

Ajgud, haha. Varför gjorde jag det egentligen? Haha, aja, blev väl nöjd men mobleringen, haha. ;)
Imorgon är vi lediga, är sjuuukt nice! Ska åka upp till stallet och rida med Lovisa tror jag. Efter ska jag dra till banklen och sätta in 395 spänn i mynt som mamma har samlat och jag fick av henne. (?) Haha, sen ska jag väl gå på stan och osv, får se vad som händer! :D
- ååååh älskar denhära tjejen!
Hade en liten ridlektion för den här lilla pinglan med hennes polle Madicken, så duktiga så!

Kommentarer
Postat av: Freja

Älskar dig med, men du kunde inte valt en lite mer ofräsh bild? Hajahahahahaha<3

2011-11-22 @ 12:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu